Post by danstersathuate on Feb 10, 2022 19:19:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kristallihakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Minion Rush: Running Game 2022 version ▞▞▞
Päivityksen jälkeen menetin kaiken edistymiseni jopa sisäänkirjautumisen jälkeen ja minulla oli joukko minion-asuja ja edistystä, enkä nyt voi avata sovellusta
Rehellisesti sanottuna ennen kuin pidin tästä pelistä, se oli niin hauskaa, mutta uusi päivitys vain pilasi sen, se oli hyvä ennen kuin lisäyksiä ei haluta, ellet halua elvyttää tai saada bonusta, mutta nyt se ei vain ole sama, kuten voit nähdä muut vastaukset kukaan ei pidä päivityksestä, toivon, että he muuttaisivat sen takaisin entiseksi nopeasti
En ole pelannut tätä peliä vuosiin ja asiat ovat muuttuneet paljon, mutta rakastan peliä, mutta tee minulle palvelus, voitko palauttaa vanhat kätyriruokinnan tavat. Kaipaan niitä aikoja tbh kanssasi älä ymmärrä minua väärin se on hyvä peli, mutta olisi kiva pelata entiseen tapaan ennen kuin sanon
Vihaan tätä peliä NYT!!! Sanoi, että päivitys tuli, osui siihen ja aloitin minut alusta alusta!! Olen pelannut tätä peliä yli 3 vuotta ja olen menettänyt KAIKKI kätyreni, banaanit, violetit timantit jne!!!😔
Jotkut katsomistani mainoksista eivät näytä x-painiketta 30 tai 15 sekunnin kuluttua. Eivätkä luultavasti näytä x:ää, joten suljen sovelluksen ja avaan sen. Kuinka lopetan ne sulkematta sovellusta?
Paras peli milloin😍❤
Minion Rush: Running Game Dažādas spēles wkv
Tosi hyvä peli kanataa ladata
Hieno pieli ja kokkuttavaa
Muuten hyvä mutta AVL liput on perseestä
Pelasin tätä muutama vuosi sitten ja totuin siihen. Teki mieli pelata sitä uudelleen, mutta en pidä muutoksista ollenkaan. Aiemmin se oli lineaarista ja eteni huoneiden läpi, mutta nyt olen kaikkialla näiden erilaisten tavoitteiden ja rajoitusten kanssa, kuinka paljon voin pelata. Tehostukset ovat joissain tapauksissa käytännössä hyödyttömiä. Esim: "ride Gru's raketilla" -haasteessa sain pakkassäteen ehkä 20 kertaa, mutta raketin vain kerran ~10 minuutin ajon jälkeen. Ennen oli paljon parempi.
Liiallisia ja harhaanjohtavia mainoksia. Mainokset ovat lakkaamatta edessäsi. Usein et voi päästä pois näistä mainoksista, vaikka peli väittää "katso mainosta jatkaaksesi".
Minion Rush: Running Game Dažādas spēles wkv
Oli tosi hyvä peli sitten kävi jotain ja se piti poistaa.
Hankala
Tämä peli on ok, se on todella hauska ja koukuttava, mutta päivitys on tehtävä, kun sellainen on, etkä voi jättää sitä haluamallasi tavalla.
Temple Run ei ollut ensimmäinen loputon juoksija, mutta se laittoi tyylilajin ... Ehkä suosituin loputon juoksija tällä kertaa, Minion Rush lisää nämä
Pelasin koko ajan tätä peliä, jossa voit vain juosta niin kauan kuin halusit, kunnes kuolit. nyt on näitä tyhmiä tehtäviä, jotka sotkevat kirjaimellisesti kaiken. sinä vain pelaat ja se pysähtyy ja kertoo, että kaikki tavoitteet on saavutettu ja se vie minut ulos. miksei se voisi olla ilman tehtäviä?? miksi???
Se on mahtavaa ja nostalgista, mutta Jeesus Kristus, kuinka voin ohittaa ensimmäisen "vaiheen". Se pakottaa minut jatkuvasti tekemään tehtäviä, kun haluan vain juosta.
Se on hyvä sovellus ja kaikki, mutta sen lataaminen kestää kauan, ja sen on päivitettävä jokainen uusi taso
Vanha versio oli hauskempi. Kyllä, tehtävät ovat mukavia, mutta olisit voinut säilyttää vanhan version vaihtoehtona pelata.
Rakastan sitä, pelasin sitä pitkään, mutta yksi asia, jota en pidä, on se, että siellä on kaksi monta päivitystä, mutta kiitos pelin tekemisestä
ei toimi core plussalla. LOL
Ei toimi galaxy Core plusssa
Viimeaikaiset pelitasapainomuutokset ja positiivinen kehitys ovat parantaneet peliä. Ei vieläkään niin hyvä kuin se oli ennen muuntamista viisivuotisjuhlapäivityksessä, mutta edistyy.
Se ei ole enää hauskaa, ennen pystyi vain jatkamaan juoksua, kunnes ypu kaatui, mutta nyt se on joukko surkeita tehtäviä ja rehellisesti sanottuna se otti pois pelin hauskuuden. 0 tähteä pitäisi ehdottomasti olla vaihtoehto.
Tämä peli on aika hyvä. Mutta nämä pelit eivät ole minua varten, minusta se on tylsää, mutta kaiken kaikkiaan tämä peli on melko hyvä. Suosittelen kyllä.
Oon pelannu paljo tabletilla mut on puhelimessaki ihan hyvä.
Se on hauska peli, mutta ainoa syy, miksi annan sille 4 tähteä, on se, että päivitysten lataaminen kestää ikuisuuden. Mutta muuten se on hyvä peli.
lagii tosi paljon ja alussa varsinki jouduin yli 5min oottaa et voin alottaa pelaamisen. latasin pelin, pelasin kerran ja poistin samantien.ite pelasin galaxy s2'lla. fi suosittele.
Ennen oli hyvä. Jos se muuttuu entiseksi, pelaan. Mutta se vaatii tiettyjä hahmoja pelatakseen joitain tasoja, ja se päättyy erittäin nopeasti
Tä on mahatava peli.
Minion Rush: Running Game የተለመደ jbj
Rakastan kätyreitä ja haluan minion-pehmon superduper-automaatista ja iPadini on s***** ja näen melkein miltä se menee. Pelaan tätä ennen ja rakastan sitä, joten tässä on minun juttuni
Toivon, että voisin juosta loputtomasti. Tehtävät ovat siistejä ja palkitsemisjärjestelmä hyvä, mutta juoksematta jättäminen ei ole hauskaa. Se ajaa minut pois tästä pelistä muihin peleihin, joissa on loputon käyttömahdollisuus
Ennen rakastin tätä peliä, mutta tämä päivitys on kauhea. Se vei kaiken, mitä olin ansainnut vuosien varrella, ja nyt olemme aloittaneet alusta? Tämä on perseestä. Uusi peli on myös typerää.
Poikaystäväni ja minä aloimme pelata tätä peliä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran. Lopetin sen pelaamisen vuosia sitten, koska useimmat päivitykset pahensivat sitä, eivätkä ne korjaa tunnettuja ongelmia, kuten puvut, jotka eivät tee sitä, mitä he sanoivat tekevänsä. Poikaystäväni pelasi kaikki nämä vuodet. Hänen palkintonsa? Saimme mahtavan 5-vuotispäivälahjan pyyhkiä pois kaiken hänen kovan työnsä. Gameloft ja kehittäjät voivat yrittää laittaa siihen positiivista valoa, mutta se tuhoaa pelin täysin uskollisimmille pelaajilleen. Tehtävää ei suoritettu, Gameloft. Peruuta tämä kauhistuttava päivitys nyt ennen kuin menetät kaikki pelaajasi!
😝😝
On hauskaa yrittää voittaa huipputulos. Pidän myös kaikista muista pelin ominaisuuksista. Suosikkini ovat erilaiset kartat, jotka lisäävät jokaiseen peliin uuden teeman.
Vie aika paljon muistii
En ole pelannut tätä peliä pitkään aikaan, mutta olen varma, että 5-vuotias olisin erittäin vihainen, jos en antaisi tälle 5 tähden arvostelua. Pelkästään kaikkien pelikertojen muistaminen (joka oli koko ajan) saa minut niin nostalgiseksi ja rakastin tätä peliä todella paljon. Joten jos olet alle 10-vuotias, tämä on peli sinulle ja luota minuun, tulet rakastumaan siihen.
Kun olin yhes tasos, piti runnata 1 km, ni sitte ku olin runnannu 9 km ni sitte näkyi että olin muka runnannu 1 km.
Hyvä peli kannattaa ladata sopii pienille
Varmaa iha hyvä peli mut heittää ulos...
Milionar 2022: Trivia Quiz Cultură generală bbwc
Rakastin tätä peliä muutama vuosi sitten, kun siitä tuli tilaus. Tuli nostalginen olo ja yritin uudelleen vain huomatakseen, että se oli hämmentävää ja kaikkialla. Palaa alkuperäiseen versioon - se oli niin paljon parempi!
Se oli hauskaa, kunnes sanottiin, että Play Storessa on päivitys, mutta sitä ei ollut, enkä voinut pelata ilman sitä. Yritin poistaa ja asentaa uudelleen, mutta se ei auttanut. Lisää myös loputon juoksutila. Kun nämä asiat on korjattu, harkitsen parempaa arvosanaa